Αγαπητοί συνάδελφοι,
εύχομαι να είστε καλα! Το ίδιο εύχομαι και για όλους τους συνανθρώπους μας, όπου κι αν βρίσκονται.
Σχετικά με το θέμα της διαβούλευσης, προσωπικά θεωρώ ότι η τηλεκπαίδευση ειναι απαραίτητη σε μη θεωρητικά μαθήματα, όπως τα μαθηματικά.
Πραγματοποιώ τις μετατροπες των παρουσιάσεων PPT με προσθήκη ήχου, εντούτοις πιστεύω ότι, για το μάθημα που διδάσκω, η χρησιμότητά του ειναι περιορισμένη και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να καλύψει εξ ολοκλήρου τις ανάγκες των φοιτητών, υποκαθιστώντας τις διαλέξεις.
Για το λόγο αυτό έχω ξεκινήσει ήδη από την Πέμπτη 26 Μαρτίου τη συγχρονη τηλεκπαίδευση με τους φοιτητές του β’ εξαμήνου που παρακολουθούν τα Μαθηματικά ΙΙ.
Η μέθοδος που επέλεξα είχε ανταπόκριση από τους φοιτητές και η συμμετοχή τους στο μάθημα ήταν ενεργή.
Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζω αυτή τη στιγμή είναι η χρήση πίνακα. Στο επόμενο μάθημα σκοπεύω να προχωρήσω και σε χρήση πίνακα. Οι φοιτητές αρχικά είχαν προβλήματα με το λογισμικό, καθότι δεν το γνώριζαν. Ωστόσο, μετά την πρώτη σύνδεσή τους τα προβλήματα ξεπεράστηκαν.
Θα “συναντώ” τους φοιτητές μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης κάθε Τρίτη 2-3 το μεσημέρι και κάθε Πέμπτη 2-4 το μεσημερι. Θα δω πως θα προχωρήσει αυτό το πρόγραμμα και θα σας κρατώ ενήμερους για τυχόν προβλήματα, λύσεις, κτλ.
Μαρινα-Σελήνη Κατσαίτη