Αρχική › Συζητήσεις › Συζήτηση για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία › Τμήμα Βιοτεχνολογίας
- Αυτό το θέμα έχει 2 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη, 7 μήνες πριν από τον χρήστη Μιχαήλ Καρπούζας.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
26 Μαρτίου 2020 στις 13:02 #153diavouleusiauaKeymaster
Συζήτηση για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία στο Τμήμα Βιοτεχνολογίας
27 Μαρτίου 2020 στις 17:06 #172Βασιλική ΚουμάντουΣυμμετέχωνΗ εμπειρία μου μέχρι τώρα:
– Έχω ήδη χρησιμοποιήσει το εργαλείο “τηλεσυνεργασία” του e-class για 4 μαθήματα/εργαστήρια. Κράτησα τις ώρες των μαθημάτων όπως είναι στο πρόγραμμα. Οι φοιτητές είναι σε θέση να βλέπουν τις διαφάνειες, καθώς και που τους δείχνω με το ποντίκι (pointer), να με ακούνε, και να κάνουν ερωτήσεις είτε προφορικά είτε μέσω του chat που βγαίνει στο πλάι. Γενικά δούλεψε πολύ καλά, δεν είχα κάποιο τεχνικό θέμα, 1-2 φοιτητές παραπονέθηκαν ότι έχασαν το σήμα, αλλά ήταν μεμονωμένα και σύντομα προβλήματα. Ο μέγιστος αριθμός φοιτητών που είχα στην τηλεσυνεργασία ήταν 83! Υπάρχει μεγαλύτερη συμμετοχή αριθμητικά και ρωτάνε πιο πολλές ερωτήσεις απ’ότι στο αμφιθέατρο. Ηχογράφησα τις παρουσιάσεις, και όλο μαζί με τις διαφάνειες, και το ηχητικό ανεβαίνει στα πολυμέσα του e-class για να μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει και ασύγχρονα. Καλό είναι η τηλεσυνεργασία να ανακοινώνεται 1 μέρα πριν, μέχρι να μπούμε σε ένα ρυθμό, και να ανοίγει 10-20 λεπτά πιο πριν για να συνδεθούν οι φοιτητές στην ώρα τους.
– Δοκίμασα και το zoom, αλλά δεν το έχω μάθει καλά ακόμα, νομίζω μπορείς να κάνεις share την οθόνη και να δείξεις διαφάνειες ή ότι άλλο. Στη δωρεάν του μορφή επιτρέπει μέχρι 100 συμμετέχοντες και μέχρι 40 λεπτά κάθε φορά.
– Όσον αφορά τις απουσίες του εργαστηρίου, δεν βρήκα τρόπο να τις καταχωρήσω, και τους είπα ότι θα μετρήσει η παράδοση της άσκησης ως παρουσία (έτσι κι αλλιώς δεν ξέρουμε πότε μπορεί να έχει τεχνικό θέμα κάποιος με τη σύνδεσή του). Τις ασκήσεις τις έχω διαμορφώσει στα google-forms (διευκολύνει πολύ τη συλλογή των απαντήσεων, για να μην τα στέλνουν μεμονωμένα στο email).
– Μου έχουν στείλει κάποιοι φοιτητές απορίες μέσω email, και κάποια μηνύματα μπορεί να είναι χρονοβόρα στην απάντηση. Αν είναι πολλά τα ερωτήματα, προτιμώ να τα απαντήσω στο επόμενο μάθημα ή να κανονίσω μια τηλεσυνεργασία ή zoom για απορίες.
– Ένας εκδοτικός οίκος μας ενημέρωσε ότι θα στείλει τα βιβλία με courier στους φοιτητές (με έξοδα του εκδοτικού οίκου) αλλά ακόμα δεν έχει ανοίξει το σύστημα ΕΥΔΟΞΟΣ, οπότε δεν μπορεί να γίνει παραγγελία βιβλίων.ΥΓ: Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά υπάρχει επίσης δυνατότητα ηχογράφησης μέσω του powerpoint (Slideshow – record slideshow) που υποτίθεται ότι σώζει ηχητικό αρχείο ανά διαφάνεια (νομίζω βγαίνει 1MB περίπου το λεπτό σε μέγεθος).
27 Μαρτίου 2020 στις 17:26 #173Μιχαήλ ΚαρπούζαςΣυμμετέχωνΕιδικά για απορίες φοιτητών αντι για email τους συνιστώ τις “Συζητήσεις” η τον “Τοίχο” στο e-class, γιατί έτσι ολοι μπορούν να βλέπουν τις ερωτήσεις & απαντήσεις και να αποφεύγεται η επανάληψη. Επίσης χρησιμοποιούμε το εργαλείο “Εργασίες” στο e-class ώστε οι φοιτητές να στέλνουν ατομικά τις εργασίες τους μέσα σε κάποια προθεσμία και να ενημερώνονται εύκολα για τις διορθώσεις και τον βαθμο τους.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.