Αρχική › Συζητήσεις › Διαβούλευση στο ΓΠΑ › Διαβούλευση – Σχέδιο Οργανογράμματος του Ιδρύματος
- Αυτό το θέμα έχει 9 απαντήσεις, 10 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 5 έτη, 6 μήνες πριν από τον χρήστη Ροίκος Θανόπουλος.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
8 Ιουλίου 2019 στις 09:46 #93diavouleusiauaKeymaster
Αξιότιμα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,
Σας αποτέλλουμε συνημμένα σχέδιο Οργανισμού ΓΠΑ.
Από Τρίτη 9/7/2019 θα ανοίξει η διαδικασία διαβούλευσης για το «Σχέδιο Οργανόγραμματος του Ιδρύματος»
Τα μέλη της Πανεπιστημιακής μας κοινότητας μπορούν να συνδεθούν με τον Ιδρυματικό τους λογαριασμό (username και κωδικούς που έχουν για το email τους) και να αναρτήσουν τις απόψεις τους για το καίριο για το Ίδρυμά μας αντικείμενο.
Η διαβούλευση θα είναι «ανοικτή» για μία εβδομάδα από την ημερομηνία της ανάρτησης.
Εκ της Πρυτανείας
Συνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία10 Ιουλίου 2019 στις 15:40 #105Βασιλική ΚουμάντουΣυμμετέχωνΜια επισήμανση: καλό θα είναι, για τους μη γνώστες, να είναι ξεκάθαρο σε τι αναφέρονται διάφορες συντομεύσεις (π.χ. Μ.Ο.Δ.Υ., ΚΕΕ)
13 Ιουλίου 2019 στις 21:08 #106Ιωάννης ΟικονομόπουλοςΣυμμετέχωνΑγαπητοί συνάδελφοι,
Αφού καταρχήν ευχαριστήσω τις Πρυτανικές αρχές για την ανάρτηση προς διαβούλευση του Οργανογράμματος, καταθέτω το επισυναπτόμενο με σχόλια και επισημάνεις. Σε κάποιες από τις τελευταίες έχω αναφερθεί και σε ορισμένα θέματα διατύπωσης και τυπογραφικών λαθών, ασφαλώς με κάθε σεβασμό στη μεγάλη προσπάθεια που βεβαίως απαιτεί η σύνταξη ενός τόσο σύνθετου κειμένου. Ωστόσο ακριβώς για τον λόγο αυτόν, θα ήταν νομίζω ιδιαίτερα εποικοδομητικό εάν θα μπορούσαμε με τη συμβολή όλων, να το διαμορφώναμε ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς, όχι μόνο ως περιεχόμενο αλλά και ως κείμενο.
Συνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία14 Ιουλίου 2019 στις 08:04 #108Αδαμαντία ΑριστοπούλουΣυμμετέχωνΚαλημέρα
Σας επισυνάπτω μερικές παρατηρήσεις – προτάσεις επί του σχεδίου Οργανογραμματος σχετικά με την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
Συνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία15 Ιουλίου 2019 στις 10:29 #110Σταύρος ΖωγραφάκηςΣυμμετέχωνΟρισμένα σχόλια επί του Σχεδίου Οργανισμού του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Το παρόν σχέδιο του Οργανισμού θα πρέπει να συρρικνωθεί τουλάχιστον κατά 40% έως και 70%. Όπως παρουσιάζεται τώρα είναι ένας γραφειοκρατικός, υψηλού κόστους και αμφίβολης αποτελεσματικότητας Οργανισμός. Είναι ένας Οργανισμός με πάρα πολλούς προϊσταμένους, δ/νσεις και τμήματα, ενώ από την άλλη περιγράφονται αντικείμενα εργασίας τα οποία δεν έχουν καμία λογική. Τμήματα με τεράστιο όγκο εργασίας εξισώνονται με τμήματα που οι εργαζόμενοι σε αυτά θα υποαπασχολούνται. Στο Πρυτανικό Συμβούλιο καθώς και στην Σύγκλητο θα έχω την δυνατότητα να αναφερθώ πιο εκτενέστερα. Ευχαριστώ την Επιτροπή για το έργο της, όμως πιστεύω ότι τώρα χρειάζεται μια δεύτερη σκέψη πριν ο Οργανισμός αποσταλεί στο Υπουργείο.
15 Ιουλίου 2019 στις 12:47 #113Σοφία ΛένηΣυμμετέχωνΑποστέλλω προτάσεις και σχόλια για τον Οργανισμό του Γ.Π.Α που αφορούν στην Δ/νση Τεχνικής Υπηρεσίας
Σοφια ΛένηΣυνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία15 Ιουλίου 2019 στις 23:20 #115Κωνσταντίνος ΟιχαλιώτηςΣυμμετέχωνΜια πρόταση που αφορα στις αρμοδιότητες του γραφειου Γραφείο εκτέλεσης Προμηθειών:
Μπορει να αποδειχθει πολυ χρησιμη η προβλεψη της δυνατοτητας δημιουργιας μέσω του Γραφείου εκτέλεσης Προμηθειών μιας εικονικής αποθηκης αναλωσίμων (virtual consumables store).
Ο ρόλος μιας τέτοιας εικονικής αποθήκης (κατα τα πρότυπα ερευνητικών ιδρυμάτων και πανεπιστημίων του εξωτερικου), ειναι να πραγματοποιει standard διαγωνισμους προσφορών για την προμήθεια των πιο κοινών αντιδραστηρίων, πλαστικών, γυαλικών και λοιπών αναλωσίμων που χρησιμοποιουν τα εργαστήρια του Πανεπιστημίου και τα ερευνητικα προγραμματα (προδιαγραφές και είδη μπορουν εύκολα να καταγραφούν με εισήγηση των μελών της Πανεπιστημιακής κοινότητας). Με τον τρόπο αυτό η εικονική αποθηκη του ΓΠΑ μπορει να διαθέτει προς όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας εναν κατάλογο αναλωσίμων από συγκεκριμένους μειοδότες και σε συγκεκριμένες τιμές, ο οποίος εύκολα μπορει να ξεπερασει το 80-90% των αναγκών τους και μπορει να ανανεώνεται και να συμπληρώνεται συνεχώς.
Εφόσον οι υπεύθυνοι ερευνητικών προγραμμάτων και εργαστηρίων επιλέγουν απο αυτον τον κατάλογο δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσουν διαγωνισμό (εχει ηδη πραγματοποιηθει με τη μεγιστη τυπικότητα και διαφάνεια) και αγοράζουν απευθείας τα αντίστοιχα αναλώσιμα μέσω της εικονικής αποθήκης. Για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτονται απο τις προδιαγραφές ή τα είδη του καταλόγου προβαίνουν στους προβλεπόμενους διαγωνισμους.
Ο στόχος που επιτυγχάνεται ειναι η δραματική μειωση διαγωνισμών στο ΓΠΑ (σε αριθμό και όγκο ειδών), η αποφόρτιση του ΕΛΚΕ, η μείωση των καθυστερήσεων στην απόκτηση των αιτούμενων ειδών και ο καλύτερος έλεγχος των ιδιων των διαγωνισμών.
Πιθανα να υπάρχουν τεχνικά και κανονιστικά κωλύματα στην άμεση δημιουργία μιας τέτοιας εικονικής αποθήκης αλλα πιστεύω οτι μπορει να αποδειχθεί πολυ χρήσιμη η πρόβλεψη δυνητικής δημιουργίας της στο οργανόγραμμα.
Με εκτίμηση
Κώστας Οιχαλιώτης
16 Ιουλίου 2019 στις 12:33 #116Ουρανία ΧιντιρίδουΣυμμετέχωνΑξιότιμε κύριε Πρύτανη,
Αγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,
Ονομάζομαι Ράνια Χιντιρίδου, και έχοντας μελετήσει το άρτια διαμορφωμένο Σχέδιο Οργανογράμματος του Ιδρύματος, θα ήθελα να σας παραθέσω ορισμένες δημιουργικές προτάσεις, με όραμα, υπό το πρίσμα της, μέχρι πρότινος, επαγγελματικής μου εμπειρίας σε Προγράμματα Συνεχιζόμενης Κατάρτισης (ΚΕΚ) & ΕΣΠΑ, σε εποπτευόμενο Φορέα του Υπουργείου Εργασίας, σε ένα πνεύμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικότητας.
Οφείλω να τονίσω, εξαρχής, ότι ξεχωρίζω την πολύτιμη εμπειρία των παλαιότερων συναδέρφων μου στο χώρο του Πανεπιστημίου, όπου αδιαμφισβήτητα, οι συνημμένες προτάσεις δύνανται να υλοποιηθούν σταδιακά, και σε βάθος χρόνου, ίσως και με κάποια σειρά προτεραιότητας, υπό την καθοδήγηση των προκατόχων μου, με απώτερο σκοπό την καινοτομία, την αναβάθμιση της ποιότητας του Πανεπιστημίου, και την συνεχή βελτίωση της προβολής του στο χώρο των ΑΕΙ.
Σας ευχαριστώ όλους, εκ των προτέρων, για τον χρόνο σας και την καλή σας διάθεση να διαβάσετε τις προτάσεις μου, οι οποίες επισημαίνω εκ νέου, ότι συντάχθηκαν με απόλυτο σεβασμό προς την ήδη περιρρέουσα κατάσταση του πανεπιστήμιου, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί από τους παλαιότερους συναδέρφους μου, παραθέτοντας συμπληρωματικά την αποκτηθείσα επαγγελματική μου εμπειρία, προς διάχυση και όφελος, ευελπιστώ, όλων μας.
Με εκτίμηση,
Ράνια Χιντιρίδου,
Γραφείο Γραμματείας ΜΟΔΙΠ/Δημοσίων Σχέσεων.
Συνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία16 Ιουλίου 2019 στις 14:18 #123Μαρία ΓεωργιάδουΣυμμετέχωνΑγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας, παραθέτουμε ως σύλλογος ΕΤΕΠ κάποια σχόλια, πέραν των διορθώσεων που θα δείτε στο επισυναπτόμενο σχέδιο του Οργανισμού.
Ο όγκος ήταν πάρα πολύ μεγάλος με κάποια κομμάτια να είναι με αποσιωπητικά (θα βγουν σε μετέπειτα χρόνο για διαβούλευση;) και ελπίζουμε μέσα από τη συλλογική προσπάθεια να καταλήξουμε σε έναν ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ και συνάμα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ οργανισμό.
Γενικά Σχόλια
1) Σε κάποιο σημείο των αρμοδιοτήτων της διοίκησης θα πρέπει να προστεθεί…….. η διοχέτευση στο προσωπικό του Παν. μέσω της υπηρεσίας all users όλης της τρέχουσας νομοθεσίας (Σχέδια νόμου, νόμοι, εφαρμοστικές εγκύκλιοι κ.ά) που αφορούν στη λειτουργία του Πανεπιστημίου, καθώς και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2) Στο Άρθρο 4 Γραφείο Β2. Προσκτήσεων
Να διασφαλιστεί ότι στη βιβλιοθήκη θα υπάρχει ικανός αριθμός αντιτύπων από όλα τα συγγράμματα που βρίσκονται στον ΕΥΔΟΞΟ έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται κυρίως φοιτητές παλαιότερων ετών.
3) Στο άρθρο 6 Β. Γιατρός Εργασίας
Να διασφαλιστεί ότι ο Γιατρός που θα βρίσκεται στο Παν. θα είναι Γιατρός Εργασίας με την αντίστοιχη ειδικότητα.
4) Στο άρθρο 7 , Τμήμα Α και Β Δ/νσης Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
Ερώτηση .
Μήπως η προμήθεια και συντήρηση του εξοπλισμού θα πρέπει να περιοριστεί στις αίθουσες διδασκαλίας και εργαστηρίων, τις κοινόχρηστες αίθουσες και τον χώρο της διοίκησης; (διαφορετικά ο όγκος εργασίας μάλλον θα είναι τεράστιος).
Με εκτίμηση Για τον Σύλλογο ΕΤΕΠ, Γεωργιάδου Μ. Γραμματέας
Συνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία16 Ιουλίου 2019 στις 22:59 #125Ροίκος ΘανόπουλοςΣυμμετέχωνΑγαπητά μέλη της Παν. Κοινότητας,
Σας στέλνουμε συνημμένα πρόταση για τη δημιουργία Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης στη Διεύθυνση Αγροκτημάτων, Κηποτεχνίας και Περιβάλλοντος λόγω του ιδιαίτερου διοικητικού φορτίου που αντιμετωπίζει.
Χριστίνα Μιγκίρου, Στράτος Κάναρος και Ροίκος Θανόπουλος
Επίσης στη σελίδα 2 του Οργανογράμματος η Διεύθυνση Αγροκτημάτων, Κηποτεχνίας και Περιβάλλοντος φαίνεται να ανήκει στην Γενική Δ/νση Οικονομικών, Τεχνικών Υπηρεσιών και Αγροκτημάτων ενώ στη σελίδα 19 αναφέρεται η Γενική Δ/νση Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών χωρίς τα Αγροκτήματα.
Δεν γνωρίζουμε πια είναι η σωστή διατύπωση αλλά σε κάθε περίπτωση η Διεύθυνση Αγροκτημάτων, Κηποτεχνίας και Περιβάλλοντος δεν μπορεί να υπάγεται σε μια κοινή Γενική Διεύθυνση με τις Οικονομικές και Τεχνικές Υπηρεσίες λόγω μη συνάφειας των αντικειμένων. Δηλαδή δεν μπορεί να προΐσταται της Δ/νσης Αγροκτημάτων ένας ΠΕ Οικονομικού ή Μηχανικών γιατί η διοίκηση των Αγροκτημάτων και της Κηποτεχνίας απαιτούν ΠΕ Γεωπονικού. Φυσικά ισχύει και το αντίθετο. Προτείνεται λοιπόν η Διεύθυνση Αγροκτημάτων, Κηποτεχνίας και Περιβάλλοντος να λειτουργεί ως αυτόνομη Διεύθυνση
Με εκτίμηση
Ροίκος ΘανόπουλοςΣυνημμένα:
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία -
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.